среда, 30 сентября 2009 г.

ViewSonic VNB101 BARR

Iata citeva din specificatile unei noi achizitii facute de persoana mea :) la un pret de 450$, doar.
ViewSonic VNB101 BARR :






Procesor Intel Atom® N280 (1.66GHz, 667MHz FSB)
RAM 1GB DDRII 667MHz - 1 Slot liber, la dorinta mai adaug 1GB
DISPLAY 10-inch (diagonala) TFT LED backlit widescreen - foarte luminos
Aspect Ratio 16:9 Native Resolution 1024x600 (WSVGA)
AUDIO 2 x 1-watt stereo speakers - intr'adevar suna slab (nu ma afecteaza, am casti)
Built-in microphone
Keyboard Built-in 92%-size keyboard with 84 keys, including 12 function keys and 4 arrow keys - Keyboardul destul de reusit dupa parerea mea.
Trackpad Multi-touch trackpad, supports two finger scrolling, pinch, rotate, swipe, tap, double tap, and drag capabilities - Funny
HDD 160GB Serial ATA (SATA) hard drive
Wireless Built-in IEEE 802.11b/g Wi-Fi wireless networking
Ethernet LAN Built-in 10/100BASE-T Ethernet (RJ-45 connector)
Bluetooth Buil-in Bluetooth 2.1 + EDR (Enhanced Data Rate
OS Geniune Microsoft® Windows® XP Home Edition Service Pack 3
Weight 1.1kg - Usor

Acestea sunt kyteva din specificatiile Netbuk-ului Viewsonic VNB 101.
Mie personal imi place - e usor, are ecran f. luminos, calitatea imaginii e f. buna. Aveam de ales intre MSI U100 si Viewsonic VNB101, am ales, sper sa fie o alegere buna.

Daca sint careva intrebari - postati.

Комментариев нет:

Отправить комментарий